پرش به محتوا

کدام ویبراتور صنعتی برای کاربردهای دمای سرد بهتر عمل می کند؟

  • از

قبلاً، وبلاگی در مورد گزینه‌های ویبراتور صنعتی برای کاربردهای دمای گرم مانند لوله‌های انتقال در تاسیسات آهنگری یا نصب بر روی کوپ و درگ در ریخته‌گری نوشتم . اما در مورد آن کاربردها در انتهای دیگر طیف دما چطور؟

بیایید در مورد کاربردهای محیط سرد مانند نصب در فضای باز بر روی سیلو، ناودان، یا دهانه بارگیری در مکان‌های جغرافیایی که با دمای سرد مواجه هستند، تریلرهای پایین قیف که کالاها را هنگام باریدن برف روی زمین تحویل می‌دهند یا در تاسیساتی که کنترل آب و هوا ندارند، صحبت کنیم. .

هنگامی که دمای سرد عاملی است، ما به سمت تامین یک گزینه ویبراتور الکتریکی برای مشکلات جریان مواد متمایل می شویم. ویبراتورهای صنعتی برقی برای کار کردن به خطوط هوایی فشرده نیاز ندارند، که بزرگترین ایراد هنگام استفاده از ویبراتورهای پنوماتیک برای این محیط های کاربردی است.

بین ویبراتورهای الکتریکی دوار RE، ویبراتورهای الکترومغناطیسی CM و ویبراتورهای DC، گزینه‌های ولتاژ، خروجی‌های نیرو و فرکانس‌های زیادی در دسترس هستند.

ویبراتورهای الکتریکی دوار

کدام ویبراتور صنعتی برای کاربردهای دمای سرد بهتر عمل می کند؟, سنجشگر SanjeshGar

اینها راه حل های جریان مواد فوق العاده ای برای لوله های گرفتگی هستند که در معرض عناصر قرار دارند و همچنین در طرفین قیف ها و سطل ها که پل زدن را تجربه می کنند . چند گزینه مختلف برای نصب وجود دارد که می تواند هر دو نوع برنامه را بررسی کند.

ویبراتورهای الکتریکی روتاری می توانند در دمایی به اندازه 14 فارنهایت (-10 درجه سانتیگراد) در هنگام شروع سرد کار کنند. هنگامی که دستگاه قبل از کار گرم می شود، می توان از آن در دمای پایین -40 درجه فارنهایت (40- درجه سانتیگراد) استفاده کرد. اگر دستگاه شما به طور مداوم در دماهای سرد کار می کند، مدارهای آن را می توان به کلیدی متصل کرد که به ویبره اجازه می دهد خودش را گرم کند.

یک نمودار مدار می تواند ارائه شود تا به نصاب آموزش دهد که چگونه سیم های دستگاه را به مدار و مکانیسم سوئیچ متصل کند، که به سیم پیچ های واحد توانایی گرم شدن بدون روشن کردن واحد را می دهد. هنگامی که سیم‌پیچ‌ها در دمای مناسب قرار گرفتند، دستگاه روشن می‌شود تا لرزش را به محیطی که به آن متصل شده است برساند.

این راه حل نسبتا ارزان و ساده امکان استفاده از ویبراتور صنعتی را در هر دمای سردی فراهم می کند.

یکی دیگر از مزایای این خط تولید، انعطاف پذیری در نصب است. اگر به دنبال حفظ حرکت مواد در لوله یا لوله صنعتی خود هستید، مجموعه های براکت لوله عالی هستند! برای نصب نیازی به نصب دائمی یا جوشکاری ندارند. این به شما این امکان را می دهد که براکت را آزادانه به مناطق مشکل دار حرکت دهید.

طیف گسترده ای از نیروها و فرکانس ها با درجه بندی IP55/IP66 موجود است. خطوط ویبراتور برقی دوار Uras Techno که توسط شرکت ویبراتور کلیولند در ایالات متحده توزیع می شود، ارائه می دهد:

  1. گارانتی استاندارد 3 ساله
  2. پوشش پلی اورتان در همه شرایط آب و هوایی
  3. استانداردهای کیفیت ISO 9001
  4. رتبه بندی برای کار مداوم با ساختار کاملاً بسته که محافظت در برابر عناصر محیطی را ارائه می دهد

ویبراتورهای الکترومغناطیسی CM

این واحدها به عنوان کمک کننده جریان مواد در قیف های کوچک، ناودان ها یا لوله های جریان عالی عمل می کنند.

ویبره های الکترومغناطیسی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در برابر دمای عملیاتی تا -58-F (40- درجه سانتیگراد) مقاومت کنند.

طراحی این مدل شامل مجموعه‌های آرمیچر یکپارچه متشکل از فنرهای ورقه‌ای فایبرگلاس قوی و یک کلاف محصور شده است. همچنین دارای پایه و محفظه محکم آلومینیومی است که از عناصر محافظت می کند و عملکرد ایمن را تضمین می کند.

دستگاه را می توان با کنترل کننده هایی برای تنظیم نیروی ارتعاش و فرکانس نصب کرد. این به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا ارتعاشی را که به بهترین وجه با کاربرد و نوع مواد شما مطابقت دارد، تنظیم کنید. ویدیوی زیر کار بسیار خوبی برای نمایش این کنترل ها در عمل انجام می دهد.

در مقایسه با رتبه بندی کار مداوم RE Rotary Electric، ویبره های الکترومغناطیسی دارای محدودیت هایی در چرخه کاری هستند. توصیه می شود در یک دوره 24 ساعته از 8 ساعت کار بیشتر نکنید.

این محلول برای مقادیر کم مواد و کاربردهایی که به مواد اجازه می‌دهد با کمک گرانش جریان پیدا کنند، بهترین کار را دارد. همچنین یک گزینه مقرون به صرفه است اما ممکن است هر از گاهی نیاز به نگهداری فنرهای برگ داشته باشد.

ویبراتورهای DC

کدام ویبراتور صنعتی برای کاربردهای دمای سرد بهتر عمل می کند؟, سنجشگر SanjeshGar

آیا برنامه شما با تخلیه کامیون ها و تریلرهای پایین قیف سروکار دارد؟ ویبراتورهای DC بلیط شما برای دستیابی به پاکسازی و حذف حمل و نقل پرهزینه هستند.

ویبراتورهای DC برای عملکرد در دماهای سرد 20- فارنهایت (28- درجه سانتیگراد) رتبه بندی شده اند.

انواع خروجی نیرو از 80 پوند برف در دسترس است. تا 3500 پوند، برای کاربردهایی که جریان مواد را در قیف‌های کوچک یا پخش‌کننده‌های کوچک تا 12 یارد مکعب (حداکثر 35000 پوند) افزایش می‌دهند.

طراحی ویبراتور DC در 12 ولت یا 24 ولت عرضه می شود و به طور دائم روغن کاری می شود و آن را به گزینه ای کم تعمیر تبدیل می کند. آنها همچنین کاملاً محصور می شوند و از عناصر محیطی محافظت می کنند و زندگی در میدان را افزایش می دهند.

اشکال این راه حل ارتعاشی زمان چرخه است که بسته به نیروی خروجی مورد نیاز برنامه شما متفاوت است. هر مدل ویبراتور DC دارای یک زمان چرخه مشخص برای عملکرد ایمن و به حداکثر رساندن طول عمر محصول در هنگام کار در میدان است. به عنوان مثال، DC-Z-80 برای کار مداوم رتبه بندی شده است، در حالی که DC-Z-200 می تواند در فواصل 30 دقیقه ای با 15 دقیقه زمان استراحت بین هر چرخه کار کند.

ما در مورد راه‌حل‌های ویبراتور برقی صحبت کرده‌ایم، اما اگر برنامه شما نیاز به عملکرد پنوماتیک ویبراتور داشته باشد، چه؟

اگر یک ویبراتور صنعتی با هوا تنها گزینه شما باشد، باید یک واحد استاندارد که از روغن با دمای پایین استفاده می کند، یک مدل ویبراتور روکش دار با خطوط هوایی خشک شده که نیازی به روغن کاری ندارند، یا یک توربین یا ویبراتور توپ چرخشی که نیازی به آن ندارد. اصلا روغن کاری

اگر برنامه شما با این نوع محیط عملیاتی مطابقت دارد و مطمئن نیستید که کدام گزینه بهتر عمل می کند، خوشحالیم که به شما کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را برای حفظ حرکت مواد خود بگیرید. همین امروز با تیم ما تماس بگیرید .