پرش به محتوا

پی.وی.سی، محصولی که جایگزین کاعذدیواری و گچ شده است

  • از

در شرایط کنونی تحریم‌ها و همه‌گیری ویروس کرونا، صنایع کوچک نجات‌بخش اقتصاد کشور هستند. صنایعی که هر چند کوچک‌ هستند، اما نقش بزرگی را در جهش تولید ایفا می‌کنند.

متریال PVC

چاپ پذیری ایده آل، ابزار خوری فوق العاده، شکل پذیری حرارتی، قابلیت خم شدن و… از مشخصاتی هستند که دامنه استفاده از این محصول را در ساختمان گسترش می‌دهد. از دیگر مزایای PVC سازگاری با محیط می‌باشد. متریال PVC ضد آب بوده و مقاوم در برابر اسیدها و الکل‌ها است و خود سوز نمی‌باشد.

با به کار بردن این محصول هیچ گونه نیاز به رنگ آمیزی و هزینه‌های مرتبط نمی‌باشد و سرعت اجرا را بالا می‌برد. ورق‌های سبک پی وی سی برای ساخت کابینت‌های آشپزخانه علی الخصوص کابینت زیر سینک که کاملا در معرض آب و رطوبت می‌باشد ایده آل است.

در ادامه ویژگی‌های موادی توضیح داده می‌شود که برای صفحه روی کابینت مناسب می‌باشند و به کار می‌روند و با توضیحی که در پایین می‌آید، می‌بینیم که برای صفحه کار آشپزخانه تنوع وسیعی وجود دارد و بسته به نوع سلیقه و نیاز خود می‌توان صفحه مورد نظر را انتخاب کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گزارشی ببینید از رونق تولید در یکی از این صنایع کوچک که البته به حمایت مسئولین نیاز دارد.